Heey! :D

Hej :)

Just nu sitter jag och chillar med bästa msiken :)
Tänker även på min lilla Corneliia som sitter på ett plan till Kreta! :o
OMFG TÄNK OM DET KRASCHAR!!! Ne så får jag ju inte tänka! Fan skärp dej nu Cassie! :o

Aja kommer sakna dej fett mkt gumman och kommer även slå ihjäl dej lite när du komer hem för att du åkte utan mej! -.-' ;D
Ne skojar bara med dej gumms skulle ALDRIG kunna skada dej :*

Ska nog gå åh starta en jävla tvättmaskin nu -.-
eller ne tar det sen :D

I morrn blire väl åh åka ut på landet tror jag :P

Nä men seriöst nu ska jag göra ngt vettigt här hemma! ;D

Peace out alla finisar!

Love / Cassie @ My.Blog.My.Rules♥

Drömde om denna finisen i natt! :$ ♥
Cristopher Calvin Harris!
Speedway Driver! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0