Oops!

Hej hej!
Ja nu ere ju så att det har hänt massa i mitt liv ^^
För det första så har jag blivit moster! :D och sen så ligger jag i ett bråk med en "kompis" som jag nu har bett att dra åt helvete rent utsagt!
Men men det som har hänt har hänt!

Sitter hemma med e förkylning som ALRDIG vill bryta ut utan bara ligger där åh vänta på att jag ska få göra ngt kul och DÅ bryter den ut (som vanligt!) Suck! -.-
Men som jag sa har jag blivit moster till en liten plutt vid namn Elliot! ^^ Ska även te honom i morrn :D Ska blogga om det innan jag drar ^^
Men nu ska jag dra! Ses i morrn! Puss :* 
// Cassieminten! <3             
Min lilla plutt Elliot! <3 Min lille plutt Elliot! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0