Hallelåja :D

Nu e jag frisk igen (har varit de ett tag då men ah)
Eller ah om jag någonsin kommer kunna bli frisk! ;o
Har inte hänt så mycket sen sist :) 
Skolan på dagarna som vanligt :)
Förra helgen blev det att åka till kontaktfamiljen :) 
Nu i helgen va jag i Gamleby hos Clara :)
Lika trevligt som vanligt! :) 
Just nu sitter jag o fryser i min säng o lyssnar på lite musik i vinterkylan :) 
De e något äckligt kallt ute! :c
Idag hände de inte så mycket i skolan, mest det vanliga sega!
Jag tror på fullaste allvar att Emelie o Mathias (inte min bror) försöker göra mej till hulken! :s
Så fort dom e i närheten av mej och en grön penna (Alltid en grön inte annars!) 
Så ska dom börja kladda ner hela mej med pennjäveln! :c 
O de e alltid mej också! -.-' 
Inte så jävla kul å gå runt i skolan o se ut som The Incredible Hulk! -.-' 
Aja nån dag ska dom fan få tillbaka asså! 
På torsdag blir det att gå på Introduktionskurs på körskolan för att kunna övningsköra med bästa storebror! :)
Grymt spännande! :D 
Tänk att jag ska köra bil! :D 
Fan så nice! :D 
Dock kanske inte lika kul å sitta på kursen i typ tre timmar eller vafan de va! :c
Men iaf kul att Mathias (min bror) kommer hit och att jag ska köra med honom! :D
Jag har fallit för Darins verision av The Sounds låt Seven Days a Week! 
Helt kär i hans röst! :o 
Den rekomenderar jag STARKT! :)
Nu vill min kära mamma att jag ska gå ut med hunden och frysa ihjäl! :c 
Jag kommer dö! :c
"De e bara å klä på sej varmt" Jo Tjena! 
Fryser lika mycket iaf, med tanke på att värmen inte kan cirkulera innanför alla dessa kläder då! -.-' 
Nae inte okej! 
Vill inte ha vinter, vill inte ha snö, vill inte ha kyla vill bara ha VÄRME och sol och sommar! :c
Ska fanimej flytta till typ spanien eller nått :c
Där e de iaf varmt! :c 
Till skillnad från lilla kalla sverige! :c
Nä värme ska de va! :c 
Blir väl bara te o ta sej ett varmt bad när man kommer in med hunden sen igen då! :s 
Och en kopp vanilj te på de! 
Mmmmh!  
Nä fan nu måste jag gå! 
 
Puss o Kram!  
 
Love Cassiiie @My.Blog.My.Rules! 
 
 
DET HÄR ÄR VAD JAG VILL HA!! 
ÄLSKADE SOMMAR O SOL!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0