Hej! :)

Sitter i sängen med min mysis pälskling Elsa! :)
Har haft välldigt intensiva diskussioner om vissa saker :) 
Just nu sitter vi o bara tar de lite lungt med bra musik. :)
Innan vi får en hjärtinfarkt (Elsas ord)
Inte hänt så mycket sen sist, Mathias (min bror) va här under helgen, likaså min bebo Emelie vilket va riktigt mys!
Skolan rullar på som vanlig, mycket plugg o skit nu :)
På fredag blire o kolla på nattinnefotboll med Emelie, ska dit o heja på Mathias (inte min bror) lag! 
De ska bli fett spännande o se hur länge jag o Emelie orkar sitta där xd :p
Håller på från 17.30 till 02.00 så lär va GANSKA död! :c
Men aja de va typ de :) 
 
Puss o Kram! 
 
Cassiiie @My.Blog.My.Rules!
 
Elsisen! :') 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0