Helluu :3

Sitter just nu på skype o dampar lite :p 
Har varit i skolan idag som vanligt :) 
När jag kom hem så skulle jag sätta mej o arbeta med en uppgift vi har som ska va innte den här veckan ooch skulle hämta en mall till den på Firstclass MEN där fanns ju ingen jävla mall jävel! :@ 
Jävla skit fan! :o
O sen vart de ju inte mycke bättre när mamma kommer hem o säger att min lillebrors vantar o mössa troligtvis e stulna från fritids! 
Då blev jag så förbannad att jag skrev detta på facebook: 
"Förbannade jävla snorungar som inte kan låta min lillebrors jävla kläder vara ifred på de där jävla fritiset! Vafan e ni så jävla avundsjuka och fattiga så ni inte kan införskaffa egna jävla mössor o vantjävlar?! Fan först jackan i toan o sen kepsen i toan o sen kepsen snodd o nu mössan o vantarna snodda! Nä nu jävlar e jag förbannad så inåt HELVETE!!! om jag får reda på vem fan de e som håller på å jävlas med min lillebror, då JÄVLAR lär inte den personen se solen något mer!" 
(När jag säger att personen inte ska se solen mer, menar jag att den kommer få en sån jävla utskällning av mej att den aldrig mer kommer våga gå ut igen!) 
Om de händer igen då kkommer de fan ta HUS I HELVETE på riktigt! :@ 
Det här som ha hänt e FAN inte okej! 
Vad ere för jävla idiot unge som ens kommer på något sånt här?! 
FAN!! 
Aeh fan asså, så jävla förbannad! 
Nä orkar inte tänka på de någe mer nu! 
Okej nu till de bra som hänt under dagen! :)
Idag fyller min pappa år! 
Grattis till honom! :) 
Så blev å åka till honom med fina syster Sofije, hennes Leo och lilla Lilly o Jenca såklart :) 
Blev lite mys fika o tv tittande där :)
Lilly e så söt! 
Satt med henne liggandes i knät och då låg hon o skrattade jätte mycke åt mejj så fort jag kollade på henne! :)
Lilly förresten e min lilla systerdotter på 3 månader :)
Urgullig! :)
Saknar min lilla skrutteplutt Elliot! :c 
Men han kommer till mej på onsdag för då fyller jag nämlien år :3 
Och något mer bra hände idag! :D 
Jag fick mitt körkortstillstånd! :D :D :D 
FAN SÅ FIIINT! :D
Lite lycklig iaf! :D
Men ah nu måste jag typ äta något för jag hungrarihjäl! :p 
 
Puss o Kram! 
 
Cassiiie @My.Blog.My.Rules! 
 
 
Massa kärlek till den bilden! :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0