Trött och kall!

Tjäena! :D
Sitter i sängen med datorn i knät och dunkar fin musik o sjunger! :D 
Slutade hyfsat tidigt idag, rätt så skönt :) 
Imorgon får jag sovmorgon! :D
Börjar 9.45, då vi ska på Esteternas Lucia i aulan, mys skare bli :) 
Hade prov i människors miljöer idag och de gick bättre än väntat, tror jag iaf :p 
Har inte fått resultatet än :p
Hoppas iaf de gick bra så jag slipper omprov! :c 
Kom på att de e 12-12-12 idag också! :D 
Vilket betyder att de bara e 12 dagar kvar till julafton! :D 
Imorgon ska vi ha vattengympa på Hälsopedagogiken, vilket betyder att jag kommer dö! 
De betyder också träningsvärk på fregdag, och de betyder ännumera död! 
Ska ju lixom GÅ från sporthallen hem till mej på fredag efter nattinnen. 
Lär ju däcka de första jag gör när jag kommer hem...
Aja de får man la leva med! :D 
Men nu ska jag fortsätta sjunga lite x)
 
Puss o Kram!
 
Cassiiie @My.Blog.My.Rules!
 
Mwihihi :3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0