Har varit...

Jävligt dålig på o blogga senaste tiden jag vet!
Men den senaste månaden har skolan varit förjävla stressig kan jag ju säga!
Och sen har jag inte rikigt orkat skriva något.
Men men nu ere dax igen :D
Sommarlov!
Fett skönt säger jag!
Var så jävla trött på skolan sista tiden så nu ere skönt med ledighet!
Har hitils inte gjort så mycket.
Badat tre gånger!
Känner mej lite stolt med tanke på att jag e en jätte badkruka :D
Midsommar helgen spenderades på en liten kamping i Loftahammar i husvagn :)
Blev ett jäkla drag på midsommar kvällen sen med roligt folk :)
Va på en liten typ "pub" och dansade med kompisar :)
Dansade med en kille där men det kanske man knappast kan kalla dans han skuttade mest runt som en Duracellkanin med mej :p
Men kul hade jag iaf ^^
Midsommardagen blev de o jobba ett par timmar i Gunnebo :)
Var helt jävla död men jobbade på iaf :)
Idag har jag inte gjort så mycket mest suttit hemma o tagit de lugnt :)
Nu sitter jag o kollar fotboll England - Italien.
Efter 80 minuter står det fortfarande 0-0!
Händer inte så mycket.
Blir en lung dag imorrn med tror jag :)
Mamman ska jobba och jag e hundvakt :)
Men nu blir o kolla fotbollen igen! :D
Puss o Kram!
Love Cassiiie @My.Blog.My.Rules! 



Skolan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0