Hemma igen :)

Hemma igen efter ett par dagar i Gamleby hos Louice, Christopher och Elliot :)
Idag blev det stan med mamman :)
Va någon familjedag nere på torget vid Subway och där va ingen mindre än Dogge Doggelito :D
Fick autograf av honom och tog bild ihop med honom han e lika grym o skön när man träffar honom på riktigt som han e på tv! :D
Va även någon liten talangjakt där också :)
Va många som sjöng bra :)
Blev även att äta på Subway med mamman :)
Sen hämtade vi Dexter o åkte hem :)
Satte oss o kollade på Ica-reklamer på Youtube :D
Sen pkte han till Stockholm vid sex och då gick mamma o jag och åt Pizza på restaurangen där jag gjorde min praktik :)
Kollade Fotbollen där också :D
Säger bara detta ITALIEN!! :D
Träffade även roligt folk där! :D
Mer än så har inte hänt idag :)
Peace out!
Love Cassiiie @My.Blog.My.Rules! 


Dogges Polare,  Jag,  Dogge Doggelito 


Dogges Autograf! 


Dogges Polares Autograf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0