Tjaaah! :D

Precis kommit hem från Skuulan! :p
Har inte orkat o blogga nu på ett litet tag för jag e sjuk -.-'
Jag har något som kallas Bronkit och måste äta massa uschlig medicin -.-'
Och i dag så ringde min läkare o sa att jag måste äta min STÖRSTA fiende i sju dagar!
Nämligen... PENCILIN! :C
Tre gånger om dan i SJU dagar! :C
Fast som tur va så va den i tablett form! :p (Saved)
Aja just nu så sitter jag o snackar med Clara! ^^
Och lyssnar på musik! :D
Igår hade jag studiedag! :D
Blev o fota lite med mamman då ^^
Fina bilder blev de! :D
Och ja jag kommer lägga upp dom ^^
Nu ska jag göra ngt tror jag ^^
Peace out Love Cassiiie @My.Blog.My.Rules! 



Fot! :p





Saknar dej som FAN finaste älskling! :') 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0