Cheezes! :D <3

Festen jag skrev om i förra inlägget blev helt totalt mega AWESOME! :D 
Vi va ett antal folk här hemma med mycket musik, trevligt snack o umgäne och god dricka! :) 
Sen dess har det inte hänt så mycket, mest skolan som vanligt o så :)
Idag så va jag på bio med min kära mammi och vi kollade på Breaking Dawn del 2!
Och jag trodde jag skulle DÖ!!
Bästa filmen av alla Twilight filmerna!
Vill se den igen o igen o igen o igen o igen, jaa jag vill helt enkelt se den 1000 gånger om, om inte mer!  
Just nu sitter jag på rummet o bara tare lugnt med lite facebook och skype :) 
Imorrn blire tillbaka till skolan igen :) 
Fick åka hem idag på grund av att jag fick feber! :/ 
Lagom kul när man ska på bio allt speciellt när biljetterna har suttit på kylskåpet i tre veckor!!
Tur att min lärare va så snäll och sa att jag skulle gå hem, ta en panodil o vila lite så jag orkade med bion! ;)
Så de gjorde jag, somnade med kläder och dubbla täcken på mej så va rätt så svettig när jag vaknade tre timmar senare! 
 
Mer än så har väl inte hänt! :) 
 
Puss o Kram! 
 
Love Cassiie @My.Blog.My.Rules! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0