Tjafan! :)

Sitter ute på ballkongen med Emelie Bebos! :D 
Det har blivit tunnt med inlägg igen jag VET, men de e mycket med skolan nu o så :)
Sen senast har det typ inte hänt så mycket, skolan rullar på och jag har varit ute på praktik i tre veckor och nu har jag höstlov :)
Nästa vecka blir de tillbaka till plugget igen :) 
Ska bli kul o få träffa klassen igen :) 
Imorrn blir det Halloweenfest med bästa folket! :D 
Fett pepp på det! :D 
I tisdags kom Tilda hit och sov här tills idag, fett mys säger jag bara! :) 
Idag va vi på stan och mötte Emelie när hon kom med bussen, sen mötte vi mamman och vi gick en sväng sen åkte vi hem å städa inför imorrn :D 
Sååå jaaa nu sitter vi på balkongen och myser med täcken och ljus! :) <3
 
Men nu ska jag va lite social med Bebos :) 
Hörs Puss! :) <3 
Love Cassie @My.Blog.My.Rules! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0